У среду је лађа Срса успешно допловила из марине у Сланкамену у своју нову марину Ада Циганлија у Чукаричком рукавцу. Уз просечну брзину низводно Дунавом од 12 до 14 км на сат и узводно Савом од Ушћа до Чукаричког рукавца од 6 до 7,1 км на сат, на 2/3 гаса по слободној процени јер немам обртомер, Јамаха 25 ХТ је потрошила око 17-18 литара бензина. Требало нам је укупно 4.5 сата уз слободан спуст Дунавом од Батајнице неких пола сата, јер се мотор из непознатих разлога једноставно угасио током вожње уз претходних пар "штуцања". Безуспешно смо покушавали да га упалимо, да би након пола сата успели и наставили пловидбу као да се ништа није догодило. Без овог немилог догађаја стигли би за укупно 4 сата.
Након разговора са сервисером мотора, Игором из Новог Сада, који је до сада одржавао мотор, утврдили смо да је проблем био у томе што мотор, након комплетног сервиса пре годину и по дана, није укупно радио ни десет сати, а у резервоару је једним мањим делом било бајато
гориво сипано одмах након сервиса. Препорука сервисера је да се у 20 ак литара свежег гориво сипа пола бочице wurth fuel cleanerа и да се угради сепаратни филтер, а за другом интервенцијом на мотору нема потребе.
Током пловидбе Срса се понашала одлично на води, веома је управљива а таласи беле лађе, са којом смо се мимоишли, нису је ни мало уплашили, била је врло стабилна и послушна.
Сада је на свом врло пространом везу у марини, као у кревецу, са три стране су понтони заштићени гумама, а непосредно испред прамца на понтону се налази чесма и туш.





