Sto se tice brenda, slazem se. O tome se vec ovde pisalo. Mercury i Tohatsu imaju dugogodisnju saradnju po pitanju proizvodnje vanbrodskih motora, tako da sto se tice kvaliteta nema razlike.
A sto se tice servisa, odlucio sam da ga radim na kraju sezone iz cisto prakticnih razloga. Sa prvim lepim prolecnim danima svi se sete da imaju camac i krece guzva po servisima za redovan servis. Polovinom novembra, kada ja najcesce zavrsavam sezonu, nema guzve, a ni ja nigde ne zurim. Zovnem servisera, covek dodje kada se dogovorimo, obavi servis, ostavi da motor na leru odradi desetak minuta sa smesom goriva i nekog sredstva za konzerviranje motora i nakon toga smestim motor u hangar da prezimi. Na prolece, kad resim da plovim, imama spreman motor, samo ga okacim i vozim, ne moram da cekam servisiranje. Eto, to je jedini razlog zasto to radim u jesen. Tako mi je zgodnije, a sustinski nema nikakve razlike.