Kako mislis ima regler a nema alternator? To prvi put cujem :) Regler sam za sebe nema smisla...
Ako pricamo o Hondi BF20, taj motor ima alernator + regulator napona, ili ti regler. Regler sam po sebi predstavlja dakle regulator napona a ne ispravljac i on sluzi da se postigne odgovarajuci opseg punjenja. Da bi punio akumulator nepohodan je ispravljac a to je obicno deo alternatora i ugradjen je u motor (mislim na motor u globalu honda bf20 npr). Neki stariji motori verovatno nisu imali alternator, pricao sam s nekim na vezu da recimo njegova jamaha nema u sebi alternator... Regler ide uvek u paketu sa ispravljacem.
I na zvanicnom sajtu honde pise da motor hondabf20 ima alternator i regler. U slucjau rucnog starta snaga punjenja je 76 W, a struja 6 A. Uz moj motor dobio sam kablic koji se jednostavno poveze na akumultaor i to je to. Prosle sezonu je radilo sve bez problema.
https://marine.honda.com/outboards/motor-detail/BF15-20#specsU pricu oko prepravke rucnog na elektro start ne uzlazim posto nisam to nikada radio i nisam upoznat sta sve treba uraditi od prepravki, ali pretpostavljam da je to specificno za svaki motor i da treba dobro proveriti sve sa nekim ko je to vec radio ili poveriti stvar nekom proverenom elektricaru koji se time bavi :)
P.S. Sad citam prethodni post jos jednom, pretpostavljam da je Drive hteo da napise anlaser umesto alternator

i da je tu pogresio. Al ajd sada da ne brisem post kad sam ga vec napisao
