Захваљујем се Бакари на овом коментару.
Заиста мислим да је тај додатак користан. Али у мом случају десило се да је профил тих крилаца такав да приликом окретања мотора крилца ударе у пластику дна чамца, на крајевима степеника и с једне и с друге стране. Због тога, уместо да мотор заокренем за 45о не могу да га окренем за више од можда 20о. А то много значи кад је потребно маневрисати на малом простору.
Покушао сам да тај проблем превазиђем спуштањем мотора али кад сам мотор у недељу спустио за отприлике 3 центиметра, то и даље није било довољно а већ је много (антивентилациона плоча осовине мотора сад је негде између 5 и 7 центиметара испод дна чамца).
Како није било могуће да мотор више подигнем, а нисам желео ни да брусилицом обрусим и стањим пластику на дну степеника, одлучио сам да крилца скинем.
Сад поново мотор могу да заокренем максимално, а што се тиче положаја чамца, мораћу више да водим рачуна о распореду терета током пловидбе па како буде...