Da bi bilo jasnije..
Treba izracunati koliko wati daje aku od 100 ah i onda ce svima biti jasno. :)
To je 1.2kw. Kako ga ne smes trostiti do kraja grejalica 1kw bi mogla da radi oko pola sata ako upotrebis pretvarac na 220v pre nego sto pocne da pada napon akumulatoru.
Nisi baš precizan, mešaš fizičke veličine, i to može da zbunjuje ljude iako si poprilično u pravu za ukupno vreme.
Zato, da bude nedvosmisleno:
Fizička veličina kojom se ovde barata jeste kapacitet akumulatora, izražen u amper-satima. Neka je to 100 Ah, akumulator 12V. Energija koju je moguće skladištiti u njega je 100*12=1,2 kWh. Opterećenje od 1kw može da radi na tom akumulatoru 1,2 h.
Akumulatori koji nisu potpuno napunjeni, a i oni koji nisu novi i/ili nisu idealno održavani imaju realni kapacitet manji od nazivnog, često i preko 50%.
Tu dolazimo do tvoje računice koja je empirijski
.
Olovni akumulatori koje koristimo u kolima i na brodovima najčešće su takve konstrukcije da mogu kratkotrajno da daju struju od otprilike 140A, bez obzira koliki im je kapacitet (npr. možeš da anlasuješ dizel motorr i akumulatorom 45Ah). To znači da je maksimalno opterećenje 12 V akumulatora oko 1680W (toliko snage može da da, uvek), a u zavisnosti od kapaciteta takav režim može da traje duže ili kraće.