Jedan od znakova kvazi državne aparature je kad ne može da naplati na mostu onda naplati na ćupriji.
Znači PDV - Porez na DODATU vrednost.
Se plaća na NOV proizvod ili na proizvod koji se prodaje SKUPLJE nego što je kupljen.
Kod polovnjaka bilo kog oblika NIKAD nemamo slučaj da se polovan auto ili čamac prodaje skuplje nego nov.
Tada država ne može da naplati PDV onda izmisli neki drugi porez koji plaća kupac prilikom kupovine.
To imate i u svim oblicima nepokretnosti, kuće stanovi i sl.
U normalnoj zemlji se plaća samo trošak preregistracije, pa se čak uvažava važenje aktuelnog tehničkog pregleda
ako se vozilo/plovilo proda registrovano, dva meseca nakon tehničkog, novi kupac nema tehnički dok predmet trgovine ne ispuni taj uslov
tj dok mu ne istekne zakonski rok važenja tehničkog progleda.
Dok mi u Srbiji teramo na tehnički pregled i novi Ferari, Roys-Roys, auto od par stotina hiljada eura GANC NOV ide na tehnički,
pa sigurno ovi u Ferariju nemaju pojma ili FiAT, Peugeot, FORD .. sve jedno, pa im se možda potkrade neispravno NOVO vozilo..
O primenama zakona, bilo kog oblika i njegovom tumačenju .. SPRDNJA.
U gornjem podunavlju Apatin konkretno, ako idete na PECANJE morate da se prijavite pograničnoj policiji 24h UNAPRED.
Ako idete istim čamcem na kupanje, na isti deo reke, nemate nikakvu obavezu prijavljivanja?!
Evo pre mesec dana uveli TRAJNU (od sad pa dok se ne ukine Šešeljeva taksa.. otprilike) ZABRANU REKREATIVNOG PECANJA na nekih 7-10km Dunava,
ALI samo za pecaroše, na tim istim delovima reke PRIVREDNI ribolov je DOZVOLJEN i dalje.
Ko ovde koga hebe u zdrav mozak?!
Uvek je postojao način da se neko obogati tako što je u sprezi za državnim organima,
tako posluje 95% "USPEŠNIH" privatnika.
Ali da država omalovažava svoj narod, hvali se kako je stručan i bedno plaćen i kao takav pogodan za izrabljivanje!
Ali najbolje od svega je što su neke svetske kompanije počele da koriste foru DOMAĆE cene rada kad vas plaćaju za rad preko interneta.
Radite za njih, za njihovo tržište po cenama RADA koje je uredila NAŠA VLADA, naravno cena je malo veća recimo 3-5eura na sat umesto 1.1 eur ali to je cena za nas iz SRBIJE!
Naravno ima i gorih, pa kad se pogleda koliko se plaća neki Filipinac ili iz neke tamo jadne uboge zemlje onda smo mi još i dobro plaćeni.
Inače mislim da je neka dužina plovila do 7-8m i do 20km/h treba da ide u trajnu registraciju.
Inače u svetu postoji i NAUTIČKA NAFTA i BENZIN, bez akciza za putarine i sl..
Znači da ne bi bilo kome koliko, napravi se kalkulacija prosečne potrošnje po KW/L godini sve se lako izračuna.
Recimo za motor od 25hp ti pripada bon od 200L benzina po povlaštenoj ceni. Dobiješ malu karticu pa kad kupuješ benzin to se lepo odbija do nule.
Kad prekoračiš 200L onda plaćaš auto benzin full price i sve OK.
Mene će baš interesovati kako će moj ćale registrovati samogradnju metalnog čamca kome je istekla registracija u avgustu ili septembru.
A planirao je da ga registruje na proleće. Čamac je registrovan al mu je istekla registracija. Baš me zanima ..