Прво, сваки мотор после стартовања требало би оставити бар неколико минута да ради у месту на леру (уз активиран сауг).
То помаже да се мотор лагано, без оптерећења загреје на нормалну радну температуру.
Друго, кад мотор не ради, а посебно ако прође извесно време, што је код нас "викенд и месечара наутичара" најчешће случај, може да се деси и да услед високих температура гориво испари из доводне цеви. Тада може да се деси да мотор, нарочито при додавању гаса али и без тога, повлачи ваздух из црева.
Чуо сам да се то дешава и кад су доводна црева нова, а не само стара.
Једини лек, ако је то у питању, јесте да се сав ваздух из доводне цеви и пумпице избаци и да чисто гориво улази у карбуратор.
Уколико се не ради о томе, онда треба погледати карбуратор.
Ја нисам нешто посебно око карбуратора имао посла и не знам али само могу да претпоставим да су Чеја и Ратко, из Галија Наутике, а касније Пека, из Бановаца, приликом сервиса, обратили пажњу и на карбуратор и урадили оно што је требало.
Међутим, имајући у виду могуће нечистоће у гориву, без обзира на то шта су мајстори радили, можда је потребно поново погледати и очистити карбуратор.