Мислио сам на мотор. То је ако се не варам 4Т. Симптом који Вам се дешава вероватно је запрљан карбуратор. Ситница... Хонде су добри мотори.
И ја сам од многих чуо да су то добри мотори. То је и један од разлога зашто сам толико пара одвојио за тај мотор. Али ето, после пар зимских месеци неупотребљавања, дошло је до зачепљења дизни - надам се да је само то.
То је још једна од ствари које сам научио на тежи (скупљи) начин.
Више људи ми је рекло да кад станем и привежем чамац, откопчам црево за гориво и да пустим да се мотор угаси кад потроши и последњу кап бензина. Али ја, ето, волим да окренем кључ...
А онда, у карбураторима остане нешто горива, а како оно није чисто, преко зиме се то исталожило и сад ...
Уосталом, од тога мајстори живе, од таквих као ја, који не слушају, а не знају, па морају да плате.
Знам, рећи ће неко да је то ситница и да могу сам. Али ја никад нисам видео како се то ради. А знам да је потребно заменити и заптивач...
Ма, зато и постоје мајстори!
Ипак, од сада намеравам да мотор гасим тако што ћу откопчати црево... И још нешто, купио сам и сад ћу намонтирати онај додатни филтер за гориво с измењивим улошком и таложником. Требало би да то додатно заштити карбураторе од прљавштине и воде из горива.