Šta uopšte znači LINIJA ISPLATIVOSTI, u bilo čemu....?????
Recimo, osrednje dobra mečka košta od 35000 pa do ....sačuvaj bože
a sa svakom može da ide od tačke A do tačke B i da potroši
X litara goriva. Za nekih pet godina cene svake od njih će se prepoloviti, (pod uslovom da ga ne zvekne)
Ako se uzme u obzir pad cene auta i potrošimo još para na X litara goriva i to podelimo na recimo 100 000 km dobićemo cenu
svakog pređenog kilometara od koje nas zaboli glava.
Taj isti put možemo preći i sa polovnim YUGOM, i cena po jednom kilometru će biti neuporedivo manja.
Činjenica je da se prodaju i Yugići a boga mi i mečke.........
Ako neko hoće da definiše pojam ISPLATIVOST mora da to pogleda iz čisto ličnog ugla - ko ima para za dobro i skupo njemu se to isplati.
Ko jedva skupi za yugića i vozi se u njemu - znači da se i njemu to isplati.
Ono što mi uopšte grešimo je to što gledamo na tu temu kroz naš šupalj novčanik i to na različite načine p je neko spremniji da na početku uloži malo više a da posle jeftinije prođe - to je stvar ličnog opredeljenja i shvatanja LINIJE ISPLATIVOSTI
Ajde da ne diskutujemo o tehnici i da pljujemo po nekim tehničkim varijantama samo zato što se to nama čini NEISPLATIVO.
Sve je isplativo onoliko koliko se nama čini da možemo da platimo.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ja recimo koristim plastičnjak titelski i na njemu najčešće matorog JOHNIJA 20 ks koji je žedniji od Rusa.....njih stotine su mi rekli
da se to ne isplati.
Znam i ja da bi manje goriva potrošio sa novom Hondom 20 ks, ali ona mora da se plati bar 3000-4000 evrića, koliko možda i kombinacija
agregata i elektropogona.
Ako uzmem u obzir da jedva sastavim 40 sati vožnje godišnje - sa moje tačke glediša TO MI SE NE ISPLATI, a i ne krade se...
D mogu da imam 400 ili 800 sati matematika bi verovatno drugačije pokazala.