Zaboravio sam da napišem prve utiske o E-Thrust 36lbs.
Pre jedno dve nedelje montirao sam motor kao pomoćni na Varalicu II (AL 5.5x1.4/1.9m) sa šajbnom, tvrdim krovom, ukupne težine sa dva pecaroša 500-600kg.
Montaža je iz čisto praktičnih razloga poprilično smaknuta u desnu stranu.
Odmah prilikom priključenja klemni, displej je pokazao stanje akumulatora 7/10.
Montaža je laka, visina odgovarajuća.
Podizanje u podignuti položaj malo zeza, jer je taster za tilt na nezgodnom mestu, a motor se mora okrenuti za 90% jer ručka udara u box od čamca.
Nakon što smo se usidrili u Velikom limanu - Apatin, sa redovnim pogonom.
Imali smo neke korekcije i to smo uradili sa e-pentom.
Brzine od 1-3 su spore, 4 je već ozbiljna brzina, a 5 skoro duplo od 4. :good:
Rikverc ima dve brzine i odgovara brzinama 2-3.
liman ima kružni tok vode umerenog toka.
Čamac ide "uzvodno", a da to ima smisla jedino brzinama 4-5.
U 5--toj ide više nego lepo, e sad koliko vuče struje... ???
Sve u svemu REZIME:
Ko ima čamac do 1000kg, e-penta od 36lbs može da mu bude pomoćni motor.
Od ozbilnije uzvodne vožnje sa većim čamcem nema ništa.
ALI je
vrlo upotrebljiv za: Nizvodno važnja, korekcija prilikom sidrenja, ulaska u marinu (simulacija pramčanog motora),
sklanjanje sa plovnog puta u slučaju havarije na glavnom motoru. :good:
Malo poredjenje sa MinnKotom Endura30lbs.
Na žalost Minnkotu nisam imao prilike da vozim osim što sam je pregledao u radnji.
MinnKota je slabija: 30 na prema 36lbs
Cena MinnKote u USA je oko ili do 110USA dolara u evrima 81 eur.
E-Thrust u evropi košta u proseku 150 eura.
E sad, nama prodaju u Srbiji za iste pare oba modela. :lula:
--------------------------------
Moja preporuka u svakom slučaju, naravno na osnovu prvih utusaka i 20-minutne vožnje.
:good: :
: