Чуо сам за такве аранжмане и обично су били пропраћени низом перипетија после којих у сећању остаје само гомила псовки упућених држави и државним органима.
А ипак, постоје неке процедуре које ми, једноставно, нећемо да испоштујемо.
Пријатељски савет с моје стране био би:
Инсистирајте на томе да продавац заврши сву папирологију са претходним власником.
Нека они прођу кроз причу са "шалтерашима" и нека објасне зашто нису извршили пренос благовремено и зашто нису обновили регистрацију, нека плате све порезе и таксе.
Са своје стране, реците им да ћете прихватити цену увећану за трошкове поступка сређивања папира (али будите опрезни, да ли ће вам тако увећана цена бити и даље интересантна?).
Обзиром да је чамцу истекла регистрација и да није продужена благовремено (у року до 30 дана од дана истека важности пловидбене), тај чамац мора бити поново по први пут уписан у регистар. То значи да ћете имати тзв. први преглед чамца (има нека такса и за то), па онда издавање нове пловидбене дозволе.