E, ovako treba... > Elektro motori u nautici i ...

Agregat I Alternator

<< < (2/2)

ljubac:

--- Citat: ljubac  11, 09, 2010, 00:37:33 pre podne ---

..............................samo je pitanje struje koji će taj alternator dati.Snaga je proizvod napona i struje.povećaš napon smanji se struja.Uzročno je tu i konstrukcija alternatora.verovatno bi morao i veći broj obrtaja.


--- Kraj citata ---

povećanjem napona povećava se i snaga,povećanjem snage neminovno sledi rast temperature,rast temperature vodi povećanju unutrašnjeg otpora (a bogami menja i feromagnetne osobine gvoždja i to nagore) što dalje vodi SMANJENJU struje uz predpostavku da se unutrašnji otpor potrošača nije promenio.(Omov zakon, fizika,VI razred OŠ).Tu još malo umeša prste i neki Lenc koji kaže da se stvaraju (indukuju) i neke kontrastruje koji teže da ponište izvor svoga nastajanja.

A onda se tu stvore i neke vrtložne struje koje nam naprave od alternatora indukcionu peć.

Sve u svemu teorijski može se dobiti i 48 v  ali nikad i 100A

marke:
Kao sto rece Ljubac sve moze ali ne dugo niti to treba probati. Za vece napone na istim telu (gvodju) mota se tanja zica da bi se s manjom strujom dobila ista snaga. Inace se materijal koji prenosi energiju a to je gvozdeno jezgro zasiti emagnetnom nergijom (fluksom) i pocne da se greje. A povecana temperatura menja nagore sve karakteristike.

Pozdrav.

zorter:
Vidim da je prica otisla u drugom smeru. :agree:

Poceli smo o jednom a zavrsavamo na drugom problemu. :pioneer:

zorter:
Da, bas tako. Dobio bi se alternator 48V/166A. Samo, trebaju jace diode (devet komada,  tri za pobudu a sest za ispravljanje napona koji "izlazi").

http://www.mikroprinc.com/proizvodi.aspx?sub=pp&pg=E1010&pid=14725


I naravno prepravka rotora. Kolektorski prstenovi kao kod alternatora (umesto tri treba dva).

Ali jednostavnije je samo upotrebiti regler (u ovom slucaju punjac) i akumulatori se pune cim se generator pokrene.



Navigacija

[0] Indeks poruka

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju