Другари, од пре неки дан сам постао власник челичног бродића "Срса". Веома неодлучан у ово блесаво време, када је понуда квалитетних бродова веома слаба, а цене пренадуване и у маси случајева врло нереалне, одлучио сам да купим овај брод који и није био у огласима већ је преко пријатеља понуђен на продају. Ради се о одличном челичном кабинашу изграђеном 2007. године у бродоградилишту у Остружници код Мраовића. Како сам упознат израђено је 8 - 9 комада. Цео је од челичног лима дебљине 4мм, с тим да је велика и пространа задња пецарошка платформа накнадно дограђена и израђена од челика 3мм. Димензије су му 10х2.9 м. У првобитном стању је имао стабилни бродски мотор, који је у међувремену извађен и монтран ванбродски Yamaha 25 high thrust 2012. годиште са испод 120 радних сати. Од опреме има све што треба изузев ел.винча који је одавно скинут.
Брод је заиста одличан, чврст и стабилан и најважније потпуно сређен, тако да не захтева нека битна и нопходна улагања, изузев козметичких. Мотор је као нов и сваке године је прописно сервисиран. Разведна је струја 12 и 220 волти. 2 соларна панела од по 140 вати уз 4 већа гел акумулатора и једним стартним за мотор. Поседује и инвертер на 220 волти. Уграђен је вебасто на дизел, који успешно греје 2 кабине и тоалет. Има простран кров који могућава, у неком наредном периоду, уградњу опреме за управљање са "висине", што је много добра ствар.
Требало би докупити канапе за везивање, 2 мање камперске плинске боце од по 5 кг, тепих стазе за задњу терасу, пар подешавајућих лежаљки и још неке ситнице. Поред тога у нком будућем периоду, требало би заменити цераду са комарницима, која је, када је направљена од одличног наутичког платна, била веома квалитетна, али од старости се на појединим местима "укрутила", поиспадалоје неколико дрикера, алии даље обавља своју улогу и нигде не цури. То ће вероватно бити посао за Хуммера, али о том потом. Све у свему, врло сам задовољан бродом.
Нешто више детаља ћу навести у наредним постовима када се брод и ја мало боље упознамо. Тренутно је у марини Стари Сланкамен, а за пар месеци, а можда и раније, ће бити стациониран у Чукаричком рукавцу.