Nakon novog Dehlerovog početka, pošto ga je početkom 2005. kupila kompanija Wilana van den Berga, Dehlerovog aktuelnog izvršnog direktora i predsednika kompanije, definisana je proizvodna strategija koja je fokusirana na najbitnijim Dehlerovim vrednostima – sigurnosti, brzini, inovativnosti i visokoj vrednosti kod ponovne prodaje.
Važna i nova stvar u industriji brodova je Dehlerova segmentacija konzumenata u 3 najbitnije ciljne grupe, prepoznavajući činjenicu da su potencijalni klijenti za jahte od 30 do 60 stopa u drugačijoj fazi života, imaju drugačije prihode, porodične situacije i prioritete, i zbog toga drugačije potrebe i zahteve. Dehler je svoju proizvodnu strategiju usporedio s nemačkim proizvođačem automobila Porscheom, koji je svoje kupce podelio po segmentima modela Boxter, Carrera i Cayenne, koji imaju prepoznatljive dizajnerske elemente branda, a opet poštuju razliku vrednosti.
Od 2006. do 2009. Dehler predstavlja 7 novih modela od 34 do 56 stopa. Prvi među njima je Dehler 44, koji je predstavljen 2006, što se pre može nazvati novim početkom nego krajem postojeće serije. Cilj je bio da Dehler 44 postane vodeći regatni krstaš u segmentu između 42 i 46 stopa, i sve to kao najbrža jedrilica s najdoteranijim dizajnom kako eksterijera, tako i interijera.
Jezgro dizajnerskog tima formirano je oko Alexandera Simonisa i Maarten Woogda, koji su poznati širom sveta. Oni su dizajnirali Vintage 80´ Nicorette i Vintage 90´ Nicorette koje su pobedile u regatama Sydney-Hobart 2000. i 2004. Simonis Woogd Design je jedan od nekoliko dizajnerskih studija u svetu koji ima veliko iskustvo u jednotrupnim i višetrupnim projektima, radeći sa raznim brodogradilištima širom sveta, stekavši tako zavidan nivo iskustva i fleksibilnosti da se prilagode potrebama pojedinaca.
Dehler 44 je moderni IRC/IMS regatni krstaš s prostorom za optimizaciju prema IRC/IMS normama. Inicijalna studija je fokusirana na direktnu konkurenciju, koji je rezultirao brzim trupom glatkih linija sa boljom kontrolom i lakim rukovanjem. Jedrilica 21.veka koja bi trebala biti ispred svoje klase. Standardna spoljnja obeležja i inovacije na Dehleru 44 je spušteni namatajući bubanj, demontažna ostava na krmi (gavon), kokpit stol koji se uklanja spuštanjem u pod, integrisani razmeštaj bimini tende i škote glavnog jedra, palubni prozori u ravni sa palubom, predstavljanje "Light Strip" prozora i novi raspored prozora u "Dehler stilu".
Interijer jei raspoloživ u dva stilska oblikovanja: "Elegance" koji se može usporediti s aktualnim Dehlerovim uređenjem, i "Regatta/Avant-garde", što je verzija prema trendovski orentiranim klijentima.
Preporučena verzija je ragatno/avangardni Dehler 44SQ sa cenom od 369.000 eur, dok Elegance verzija ima standardnu cenu od 269.000 eur.
Sve kombinacije između ove dve verzije su moguće.