E, ovako treba... > Suzuki
SUZUKI 3.5
(1/1)
Perudja:
Pozdrav drugari, opet ja...Imam suzukija 3,5ks 2t, sa integrisanim rezervoarom star 20+ godinica ako ne i vise u odlicnom stanju ovako, ali....
Imam problem. Naime upalim iz prve nikakav problem, ali se odmah gasi nosio sam kod jednog nazovimo majstora on je premerio kompresiju koja iznosi 2 atmosfere, baca vodu normalno impeler radi. Ima valjda problem sa pregrejavanjem dakle cim se upali i malo radi posle toga ne moze da se upali...
Sta li moze da bude, zna li neko bilo sta ? sos6
Drivee:
semering na radilici..
Perudja:
--- Citat: Drivee 14, 03, 2019, 11:13:48 pre podne ---semering na radilici..
--- Kraj citata ---
Kakva je to vrsta kvara ?
Da li je isti moguce popraviti ?
Da li se popravka isplati ?
Koliko moze da kosta otprilike taj deo ?
Gde i ko to moze da obavi, neka preporuka za majstora ili cak mogu i sam ?
Hvala na odgovorima 114
DuleN:
Perudja,
Ne znam odakle si, ali ako imas blizu nekog sto god svesnog majstora, odnesi taj motor da ti ga pismeno srede... I da u tvrdis sam u cemu je problem - falice ti delovi, instrumenti, alati ...
Jeftinije je platiti, nego se zajebavati...
b-ato:
Ako je majstor rekao da je kompresija 2 bara (atmosfere) onda je ili motor gotov ili mu je loš kompresiometar ili ne zna baratati njime. Kompresija bi trebala biti oko 8:1. Ako radi impeler sumnjam da se pregrijava pogotovo zato što kratko radi. Treba provjeriti ležajeve radilice i naravno semeringe (osovinske brtve). Ako ima "lufta" na ležajevima onda pokraj klizne površine na semeringu prolazi zrak i nema podtlaka u karburatoru da povuče smjesu goriva i zraka u komoru za sagorjevanje. Ali, ipak prije otvaranja motora za svaki slučaj dobro očistiti karburator i pregledati membranu pumpe goriva da nije od starosti postala prekruta pa nemože povući gorivo iz rezervoara. m4
Navigacija
[0] Indeks poruka
Idi na punu verziju