Sauh svim dvotaktnim motorima sluzi da lakse povuku gorivo u cilindar,jer nemaju ventile kao cetvorotaktni,pa nemogu da povuku dovoljan vakum,a usput gorivo treba prvo da prodje kroz prostor gde su lezajevi i radilica da bi ih podmazali, pa tek onda u cilindar na sagorevanje.Ako je dobar karburator,dvotaktni motor ne moze da radi pod sauhom.Znaci zavergla se pod sauhom dok se ne cuje brm,tj dok motor ne da znak da ce upaliti,to znaci da je povukao gorivo,zatim se spusti sauh i motor pali,ako bi se nastavilo verglanje pod sauhom motor bi presisao,tj.povukao bi vise goriva nego sto moze da sagori.Inace,uopste dvotaktni motori imaju samo grubi filter za vazduh,jer im svaka prepreka ispred difuzora na karburatoru smeta da odrze rad,probajte dok motor radi da samo priblizite prst karburatoru i on ce se ugasiti.
Sto se tice veteroka,prvo paljenje se ne vrsi na poteznicu,vec se namota kanap na zamajac i onda se povuce,a posle toga, kada je vruc pali na poteznicu.