cestitam na kupovini i sa srecom da se naplovis i nauzivas aleksa
sto se cijene tice mislim da je extra povoljno cak i sa dodatnim radovima koje ces sigurno imati.
ali prije nego sto krenes po brodicu par prakticnih savjeta sto se transporta tice i to direktno iz iskustva!
- prije polaska na put obavezno provjeri lezajeve na prikolici. iako mozda ima toatne masti ne bi bilo lose prepakovati sve lezajeve. ipak skoro si kupio prikolicu i ne znas koliko cesto je ulazila u vodu i koliko vode su lezajevi primili. ipak ona stoji napolju. meni se ovo desilo kada sam svoj krstas dovozio iz holandije. samo pukom srecom tocak nije otpao ali se lezaj potpuno istopio!
- obavezno svakih sat vremena stani na parking i provijeri da li se ne griju felge. ako se griju znaci da je lezaj stradao.
- obavezno ponesi jedan rezervni set lezaja i alat da mozes da to zamijenis. imas video instrukcije na youtube i nije komplikovano. samo za slucaj nuzde. ovo je ljudi po sistemu "koga zmija ujede i gustera se boji"
- provjeri samonaletajucu kocnicu i plocice/gurtne.
- otidji kod vulkanizera i promijeni ventile na gumama od prikolice. to je mozda 20eur. ventili izgore na suncu od stajanja i hoce da izdaju pogotovo sa tolikim teretom. meni se desilo takodje na istom putu u slavonskom brodu u 5.45 ujutro u nedelju....puce ventil a rezerve nema....
- pronadji vagu za kamione u svedskoj i izvagaj kompletan tovar. uzmi papir od vaganja. iako si van gabarita bar da znas da si pretezak. svabo kad te skine sa puta nadrljao si za sve pare...bukvalno.
- ponesi staru manuelnu kucnu vagu i komad cijevi koja je u visini kuke na kombiju. kad budes navlacio brod na prikolicu idi naprijed sve dok vaga ne pokaze 75kg opterecenja. kuka na dzipovima i na kombiju trpi do 100kg ali idi na 75. posto imas motor nazad koji ce da pretegne cijenim da ce brod da ide dosta naprijed, sto je dobro. u protivnom rasturice ti zadnji trap i skinuce ti gume do kuce.
- ponesi dosta span traka svih dimenzija ali obavezno dvije velike kamionske.
- ne vidjeh da li na kljunu tvog broda ima kuka ili nesto slicno ali obavezno ga ucvrsti naprijed, po mogucnosti lancem, zbog uzbrdica. nemoj slucajno da vezes nesto za ogradu.
- ponesi ceradu i mrezu koja se stavlja preko rasutog tereta na auto prikolicama i zastiti kabrio kapu. to je nauticko platno i kad u njega natjeras svo djubre i otpad sa 3000km ima samo da muze prljavstina.
- kada budes spanovao trake nemoj da pretezes jer brod mora malo da radi. ako ga nategnes previse na cimanju moze doci do ostecenja.
- kada krenes zaustavi se nakon pola sata i dotegni span trake
- ponesi na put vecu stubnu dizalicu koja moze da digne vise od 2t i dosta drvenih klocnova
- rukavice, kabanica, svega rezerve, WD40 sprej, komplet alata, konopce raznih gabarita
- kada stavis brodicu na prikolicu izmjeri visinu prolaza i pazi pogotovo na benzinskim pumpama da ne zakacis negdje.
- kupi retrovizore za karavane
- tablica na prikolici mora biti vidljiva i osvijetljena kao i signalizacija, ako je problem imas tamo svedskoj onu pomocnu dasku koju mozes da okacis na sam brod ali moras to da spojis kablovima za postojecu instalaciju i za to treba vremena a i alata. imas seme na youtube.
ako se sjetim jos cega napisacu dodatno. mozda ce ovo nekome izgledati bzvz ali jos jednom ponavljam da je ovo iz iskustva sa skoro identicnog puta i da mi je sve ovo trebalo. nesto od detalja ce biti vidljivo i na temi koju cu startovati za koji dan vezano za moju prikolicu i plovilo