Ajde da probam jos malo da ti pomognem.
Sto se samog camca - korita tice, tu generalno nema sta mnogo da se gleda, to je plastika i ako nema vidljivih ostecenja ili negde da je sveze zamazano trebalo bi da sve bude u redu sa samim koritom.
E sada bolna tacka, taj camac se puno koristi sto je i kolega Hummer rekao, vidi se da je pretapaciran i deluje da je to dobro odradjeno ali znaci da motor ima puno sati rada. Najveci problem je sam motor i z-noga. Jedini nacin da se to ispita je sama voznja: kako pali, kako mu radi menjac, kako prima gas, zvuk motora na malim i visokim obrtajima, da li se greje, da li je motor zamascen, da li se noga lako dize i spusta, da li je udarana (kaze da ima 2 elise!!! zasto, da nije lose iskustvo!!!). To mozes donekle sam da vidis ili ako bas nemas nikog drugog povedi nekog majstora za kola (motore) jer je to klasican motor samo mariniziran.
Svaka popravka na motoru ili nozi je veoma bolna i po pitanju majstora (treba naci dobrog) i po pitanju delova i cene!
Moje misljenje je da camac deluje sasvim OK, lepo je sredjen, cena, sa ukljucenom prikolicom (procitaj samo postove o registraciji prikolice da ne bi bio iznenadjen) je u redu, doduse gde nadje onih 77 eur?!?! Vidim da je imao i bimini tendu ili cak kompletan camper canvas pa mu i to trazi jer bez toga moze biti jako vruce na camcu!
Neka ti je sa srecom.
