Zankiki,
Gledam sliku tvog broda i ta stakla sa strane, deluje mi da to zaobljenje o kome pricas nije tako izrazeno? Pitam te jer je na mom brodu vrlo slicna situacija i dosta sam istrazivao na tu temu jer sam hteo da zamenim sva stakla od pleksiglasa za kaljena. Na kraju sam nasao na nekim stranim pomorskim forumima da su ljudi radili to i da se kaljeno staklo da blago savijati bez pucanja, pogotovo na vecim duzinama tj. sto je veca duzina, to i staklo moze vise da se savije. Ja se sada ne secam tacnih mera i tolerancija, ali znam da sam se iznendaio za moguci pomeraj ivice od ose na jedan metar duzine stakla. U svakom slucaju, ja imam sa oba boka stakla slicna tvojima, mozda i duza, oba su kaljena i prate blagu krivinu broda i nisu pukla (ni prilikom trasnporta/spusta/izvlacenja/voznje). Ono sto je razlika, kod mene su samo ta stakla u kederima, ne znam da li bi mogao da to zavrsis sa lepkom jer ne znam kako bi ga zadrzao u tom izvijenom polozaju dpl se ne zalepi. Mozda ti ovo pomogne. Ne vidim na slici kolika ti je zakrivljenost, google-aj malo, mozda nadjes taj podatak o savitljivosti u brojevima pa mozes da uporedis sa tvojim slucajem. Meni su samo 4 zakrivljena stakla na uglovima morala da ostanu pleksiglas jer nisam nasao da neko moze da mi napravi takve krivine ni od panpleksa, a i da su mogli, bilo bi veoma skupo.
Sto se tice pleksiglas/karbon, nemam iskustva sa karbonom kao staklom, ono sto se vrti po forumima nasim i stranim jeste da je karbon znacajno "jaci" materijal, ne matira, ali da se znacajno lakse i brze izgrebe od pleksiglasa (mnogo brze dobije zareze od kojih vremenom izgubi prozracnost). Ponavljam, nemam iskustvo sa karbonom, to je ono sto sam nasao istrazivanjem/pretrazivanjem.