Dakle ovako.
Čamac spušten u vodu pre neki dan. Četvrta sezona počinje.
Radnih sati-sramota me je da priznam, 62
(isuviše malo da bi se pričalo o motoru).
Generalno prošla i pretprošla godina su za mene bile totalni promašaj na vodi.
Elem, utisci do sada su sledeći:
-Motor radi odlično, zadovoljan sam.
-Remenicu u poteznici sam lomio dva puta, prvi put u garanciji i drugi put na kraju prošle sezone. Uzeo sam drugu originalnu od Yamahe polovne, prepakovao i oduševio se. Ide tri puta lakše nego sa starom Sailovom. Znači da je ta plastika qrtz kvalitet i loša obrada.
-Donji deo čizme ili ti kućište menjača se svo oljuštilo. Protektor je OK ali je fabrička priprema katastrofalna. To je sanirano, stavljen prajmer kako treba i ofarbano. (Dejan janković je to profi odradio
).Na moje iznenađenje video sam u klubu
Hondu 20 staru godinu dana sa isto tako oljuštenom farbom na čizmi. Biće da je generalno kvalitet drastično opao u odnosu na prošlu deceniju.
-Motor upaljen prvi put posle zime i radi ko Doxa.
-Sve u svemu SAIL je
u odnosu na cenu ali definitivno ima loših momenata, srećom periferne stvari.
Nije baš neki izveštaj ali je jedini
Pozdravljam vas sve!